کد خبر: ۱۴۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

به گزارش همشهری انلاین به نقل از  اسپوتنیک، هفته پیش رایان گیگز ستاره سابق منچستریونایتد و سرمربی بر حال تیم ملی فوتبال ولز به دلیل دیگری با نامزدش و ضرب و شتم وی از سوی پلیس دستگیر شد.

هر چند گیگز این ادعا را رد کرد و اعلام کرد در این زمینه با پلیس همکاری خواهد کرد، اما روزنامه سان در گزارشی می گوید که دلیل دعوای او و همسرش، رابطه رایان با یک زن دیگر بوده است.

روزنامه سان ادعا می کند یکشنبه هفته پیش زمانی که رایان گیگز دیر به خانه می آید میان او و همسرش درگیری لفظی رخ می دهد که در نهایت باعث این می شود که رایان به روی نامزد ۳۶ ساله اش دست بلند کند و به او ضربه بزند.

طبق گزارش ها رایان گیگز به صورت مخفیانه با یک دختر به نام زارا رابطه داشته است و همسر او پیام های عاشقانه رد و بدل شده میان این دو را پیدا می کند.

سان می گوید، رایان مدت زیادی است که با زارا ۳۶ ساله که قبلا مهماندار هواپیما بوده و حالا نیز در یک شرکت مالی کار می کند، رابطه دارد.

اما داستان رایان گیگز همین جا ختم نمی شود. او در قسمت علاقه به زنان و حاشیه های زندگی اش، پرونده جنجالی دیگری هم دارد.

چندی پیش بود که گیگز در رسانه ها متهم شد که با سال ها با نامزد برادرش رابطه داشته است و این رابط حتی باعث جدایی این دونفر شده است.

با این حال پس از اتفاقات یکشنبه پیش رایان با همسرش، رودری برادر گیگز به این موضوع واکنش نشان داد و به او تاخت.

وی در خصوص رایان گفت:  همه ما نقاط ضعفی داریم، اما رایان معتاد رابطه جنسی است. برای رایان بعد از آن اتفاقات خیلی متاسف شدم. دوران کاری بزرگی داشته است اما من هیچ خیانتی نکردم و او بود که همه چیز را به هم زد. "

فدراسیون فوتبال ولز  به همین دلایل حضور او در تیم ملی این کشور را به حالت تعلیق در آورده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار